۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

پس از تساوی مقابل ازبکستان؛

بیرانوند: خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد/ رضایی: مشکل خط دفاع نیست

بیرانوند: خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد/ رضایی: مشکل خط دفاع نیست

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد دو گلی که از ازبکستان پیش بودند قابل اعتماد نبوده و ممکن بود در این دیدار اتفاق بدتری رخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه (30 آبان) مقابل ازبکستان به تساوی دو - دو رسید تا در دومین بازی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به یک امتیاز برسد. کاروان این تیم عصر امروز چهارشنبه به کشور بازگشت.

علیرضا بیرانوند با اشاره به این دیدار گفت: در این دیدار که یکی از سخت ترین بازی های ما بود دو نیمه متفاوت داشتیم که نیمه اول فوق‌العاده و در نیمه دوم خوب نبودیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ازبکستان فشار سنگینی آورد تا مقابل چشم هوادارانش شکست نخورد. نتیجه دو بر صفر اصلا قابل اعتماد نیست. گلی که خوردیم از لحاظ روحی باعث شد افت کنیم. نیمه دوم تمرکز پایین‌تری داشتیم و باز هم خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد.

رحمان رضایی مربی تیم ملی ایران نیز در پاسخ به اینکه ایراد دفاعی زیادی در بازی با ازبکستان وجود داشت تصریح کرد: ما در نیمه دوم حریف را دستکم گرفتیم و به همین خاطر شرایط خوبی نداشتیم.

وی انتقاد به خط دفاعی تیم ملی را رد کرد و گفت: ایراد تیم در خط دفاعی نیست و مشکل ما تیمی بود. وقتی سامان قدوس به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد، تعادل در میانه میدان از دست رفت.

کد خبر 5947502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha