۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

عصر امروز؛

جشن سمنان پایتخت کتاب ایران با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

جشن سمنان پایتخت کتاب ایران با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشن انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم معرفی رسمی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران خبر داد و تاکید کرد: این مراسم عصر امروز جمعه ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی کومش سمنان برگزار می‌شود و وزیر ارشاد اسلامی کابینه سیزدهم مهمان ویژه آن است.

وی با بیان اینکه در این مراسم وزیر ارشاد لوح پایتختی کتاب ایران را به سمنان اهدا خواهد کرد، افزود: جمعی از مسئولان و فرهنگیان و نویسندگان استان سمنان در این مراسم حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به دیگر برنامه‌های وزیر ارشاد در سفر به سمنان، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان یکی از مهمترین برنامه‌های وزیر است.

فلاح با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رویداد بازی‌سازی نیز به میزبانی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان بازدید خواهد کرد، افزود: اسماعیلی همچنین با حضور در مجتمع کومش از چایخانه نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

وی با بیان اینکه این بازدید پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر خواهد بود، گفت: اسماعیلی عصر امروز سمنان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کد خبر 5948384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha