۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷

نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز گشایش یافت

یزد- نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز در مدرسه آیت‌الله کاشانی این شهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه کتاب مهریز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان مهریز و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در مدرسه نمونه آیت الله کاشانی این شهر آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رویدادهای خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان یزد هستیم و برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت کتاب در شهرستان‌ها دسترسی کودکان و نوجوانان را به کتاب‌های خوب آسان می کند.

نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز گشایش یافت

حسین دشتی بیان کرد: امیدواریم اساتید دانشگاه‌ها، روحانیون و متولیان امر فرهنگ نیز مردم را تشویق به حضور در نمایشگاه و خرید کتاب کنند.

فرماندار مهریز نیز در این مراسم با اشاره به رایزنی های صورت گرفته توسط فرمانداری با بخش خصوصی اظهار کرد: در شهرستان مهریز هر هفته یک رویداد فرهنگی خوب برگزار می شود و هم‌اکنون نیز نمایشگاه کتاب مهریز با تخفیف ۴۰ درصد میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز گشایش یافت

محمد دهقان بنادکی یادآور شد: از مدیران مدارس و مسئولان ادارات انتظار می رود که در قالب بسته های تشویقی دانش آموزان، کارمندان و خانواده ها را به بازدید از نمایشگاه کتاب سوق دهند و بین آنها و کتاب انس و الفت ایجاد کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز با هزار عنوان کتاب در ۱۰ هزار جلد با موضوعات دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادبیات، تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی و روانشناسی و تربیتی تا ۱۰ آذرماه میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 5948797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha