۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

رییس کل دادگستری استان مرکزی:

فعالان اقتصادی زیر چتر حمایتی کارگزاران نظام قرار دارند

فعالان اقتصادی زیر چتر حمایتی کارگزاران نظام قرار دارند

اراک- رییس کل دادگستری استان مرکزی منابع انسانی را سرمایه های اجتماعی کشور عنوان کرد و گفت: فعالان اقتصادی زیر چتر حمایتی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: تشکیل یک کارگروه مشورتی مدنظر ویژه باشد و در این راستا از ظرفیت کارشناسان مجرب و متخصص بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حمایت از تولید با کلام محقق نمی‌شود، افزود: موفقیت، شکست، ناکامی‌ها و منشأ آسیب را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که دستگاه قضا بر اساس شاخص‌های مورد نظر تا چه حد موفق عمل کرده و عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

حجت الاسلام‌موسوی ادامه داد: در استان گام‌های بزرگ‌تری در راستای ایجاد مجتمع ویژه اقتصادی برداشته شده و انتظار است از ظرفیت‌های علمی و اقتصادی در این مجتمع بیشترین بهره گیری را داشت.

وی تاکید کرد: فعال کردن خانه‌های صنعت و معدن ضرورت است چرا که این مهم یاریگر مجموعه تولیدی و صنعتی استان است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و فعالان اقتصادی در خط مقدم و افسران میدان جنگ هستند و رسالت مسؤولان نیز حمایتگری واقعی و عینی است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: نباید تلاش دولت را زیر سوال ببریم و امید است از این شرایط دشوار به آسانی عبور کنیم.

کد خبر 5951520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha