۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مبلغان به ابزارهای جدید تجهیز شوند

مبلغان به ابزارهای جدید تجهیز شوند

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مبلغان باید به ابزارهای جدید تبلیغ تجهیز شوند، امروز در دوران پسا اینترنت هستیم و استفاده از هوش مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی ظهر چهارشنبه در همایش هم اندیشی مبلغان شاخص استان اصفهان در مقبره علامه مجلسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم در دیدار با مبلغان اظهار داشت: ایشان در این جلسه فعالیت‌های تبلیغی مبتنی بر تحقیق را نیاز جدی کشور دانستند، ما نیاز به اتاق فکر جدی برای تبلیغ دین داریم.

وی افزود: ما در میدان اجرا ورود خوبی داریم، ضروری است که در حوزه تحقیق نیز بیش از گذشته توجه کنیم تا بتوانیم بر تهاجم فرهنگی و تبلیغی غرب غلبه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تبلیغ صحیح دارای قائده است، ادامه داد: تبلیغ سنتی دیگر پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید در این زمینه تحقیق را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام تمرکز خودش را برای نابودی جمهوری اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: ما باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در همه بخش‌ها و به ویژه از ابزارهای پسا اینترنت و به ویژه در زمینه هوش مصنوعی و آشنایی با ابزارهای تبلیغاتی برای تبلیغ دین استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی اضافه کرد: تبلیغات در غرب گسترش سخت افزاری زیادی داشته و این ابزارها در داخل کشور نیز ورود کرده است و باید ما با این فضا رقابت کنیم.

وی با بیان اینکه موثرین افراد در تربیت گروهک‌هایی مانند داعش در کشورهای خارجی و به ویژه بلژیک بر ابزارهای جدید تسلط داشته و از هر ظرفیتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر آشنایی و استفاده از ابزار جدید توسط مبلغان دینی تاکید داشته و امروز به صورت جدی به اهمیت آن پی برده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شناخت مخاطب را دیگر ابزار مهم در تبلیغ دین اعلام کردند، ادامه داد: تبلیغ بدون توجه به نیاز مخاطب بی اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیست و کشتار جمعی زنان و کودکان باید در تبلیغ دین به گفتمان تبدیل شود، افزود: همه باید با وحدت کلمه در این زمینه اقدام کنیم، چرا که این رفتار اسرائیل همه مردم جهان را به اعتراض وادشته است.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه غرب بسیار شکننده است، ادامه داد: مبانی خاصی در غرب دیده نمی‌شود، سبک زندگی به دور از معنویت است و از این رو پایبندی در این جوامع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه جهادی در کار تبلیغی در کنار کار علمی بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: باید با امید و روحیه در راه تبلیغ گام برداشت تا به موفقیت روز افزون برسیم.

کد خبر 5953483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha