۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در المپیاد ورزشی محلات

پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در المپیاد ورزشی محلات

یزد- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار نفر از شهروندان یزدی در المپیاد ورزشی محلات خبر داد و از دانش آموزان برای شرکت ویژه در این المپیاد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارع زاده در جمع دانش آموزان در سینما دانش آموز یزد اظهار کرد: اقدامات جدیدی در زمینه ورزش‌های همگانی بر عهده سازمان قرار گرفته و در این بخش به صورت ویژه المپیاد ورزشی محلات یزد در دستور کار قرار دارد.

وی با دعوت از دانش آموزان برای شرکت در این المپیاد ورزشی افزود: از مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهر یزد که جزو خواص جامعه هستند، می خواهیم در همراهی و مشارکت در المپیاد ورزش محلات یزد نقش پررنگی ایفا کنند و دانش آموزان را به حضور در المپیاد ورزش محلات یزد سوق دهند.

زارع زاده عنوان کرد: مدارسی که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در المپیاد ورزشی محلات یزد داشته باشند مورد تشویق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قرار خواهند گرفت و دانش آموزان و کادر آموزشی آن مدارس از خدمات و برنامه‌های ویژه از جمله کویرگردی، رصد ستارگان و … بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: پیش‌بینی می شود بیش از ۳۰ هزار شهروند یزدی در یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد حضور داشته باشند و انتظار داریم دانش آموزان حضوری پررنگ در این مراسم داشته باشند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت یزدفرهنگ به نشانی Yazdfarhang.ir نسبت به ثبت نام در یک یا چند رشته از ۶۴ رشته ورزشی اقدام کنند.

کد خبر 5953818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha