۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

در بازدید معاون وزیر کشور مطرح شد؛

استمرار بلاتکلیفی زمین پادگان ۰۷ خرم‌آباد

استمرار بلاتکلیفی زمین پادگان ۰۷ خرم‌آباد

خرم‌آباد - معاون وزیر کشور گفت: امیدواریم در مورد پادگان ۰۷، پس از رایزنی با فرمانده نیروی زمینی ارتش، به‌منظور رفع مشکل جلسه‌ای با ارتش، استانداری و شهرداری برگزار و به نتیجه نهایی برسیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد در بازدید از زمین پادگان ۰۷ هدف اصلی از سفر به لرستان را بررسی این موضوع به‌عنوان مطالبه جدی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: در جلسه امروز با معاون عمرانی استانداری لرستان و شهردار چندین بسته پیشنهادی در خصوص ۰۷ از جمله درنظرگرفتن بخشی از آن برای فضای عمومی، پیشبرد مشارکتی کار و یا قراردادن بخش اعظم آن در اختیار مردم مطرح و آماده شد.

وی ادامه داد: قرار است پس از رایزنی با فرمانده نیروی زمینی ارتش، به‌منظور رفع مشکل جلسه مشترکی با ارتش، استانداری و شهرداری برگزار شود که امیدواریم به نتیجه نهایی و مطلوب برسیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، عنوان کرد: مردم انتظاراتی در خصوص پادگان ۰۷ به‌عنوان یک میراث معنوی و فرهنگی دارند، اینکه بخشی از پادگان به‌عنوان فضای عمومی برای مردم باشد.

جمالی نژاد با بیان اینکه پادگان ۰۷ دغدغه وزیر کشور است، گفت: باتوجه‌به اینکه مجموعه ثبت ملی است، حیف است به‌نوعی همه فضا به ساخت‌وساز اختصاص داده شود و این فضا دستخوش تغییر قرار بگیرد.

وی به توافق شهرداری و ارتش درگذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع کار را دشوارتر کرده؛ اما امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال بتوانیم به توافق نهایی در خصوص پادگان ۰۷ برسیم.

کد خبر 5954028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha