۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

برگزاری همایش طلیعه حضور خواهران طلبه جدیدالورود خوزستان در مشهد

برگزاری همایش طلیعه حضور خواهران طلبه جدیدالورود خوزستان در مشهد

اهواز- معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، همایش طلیعه حضور امسال از ۱۳ تا ۱۷ آذر ماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شایسته جعفری پیش از ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای از برگزاری همایش طلیعه حضور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد و بیان کرد: این همایش با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت انگیزه در طلاب برای تحصیل و تهذیب و آشنایی با آداب و زیّ طلبگی هر ساله در اوایل سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد طلاب پایه اول این استان ۴۲۹ نفر است، عنوان کرد: این تعداد از طلاب در دو مقطع سیکل و دیپلم و از ۳۰ مدرسه علمیه در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان کرد: همایش طلیعه حضور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت استانی و با حضور طلاب، مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش، استاد حسن رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام والمسلمین استاد راجی، حجت الاسلام فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام رجبی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان سخنرانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان کرد: اجرای هم خوانی، پخش کلیپ و فیلم، مسابقه و قرائت میثاق نامه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

جعفری گفت: این همایش پنج روزه از ۱۳ آذرماه آغاز می‌شود و ۱۷ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 5956495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha