درگیری نیروهای مقاومت با متجاوزان صهیونیست در کرانه باختری

درگیری نیروهای مقاومت با متجاوزان صهیونیست در کرانه باختری

در سایه افزایش حملات روزانه اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری نیروهای مقاومت تلاش کردند با هدف قرار دادن این متجاوزان مانع پیشروی آنها در مناطق مذکور شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مانند روزهای گذشته اشغالگران صهیونیست حملات خود را علیه مناطق مختلف کرانه باختری تشدید کرده و به منازل فلسطینی‌ها در اردوگاه الدهیشه واقع در جنوب شرق شهر بیت لحم یورش بردند.

منابع محلی اعلام کردند که تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی بر روی ساختمان‌های اردوگاه الدهیشه مستقر شده اند.

عناصر اشغالگر همچنین به شهر قلقیلیه یورش برده و تعداد زیادی از جوانان فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

در این حین نیروهای مقاومت فلسطین تلاش کردند با استفاده از تجهیزات دست ساز خود مانع پیشروی متجاوزان در این مناطق شوند. فلسطینی‌ها با پرتاب نارنجک به سمت اشغالگران در محله شرقی شهر جنین این عناصر متجاوز را هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی در شهر قلقیلیه اعلام کرد که خودروهای نظامیان اشغالگر را با تجهیزات دست ساز و گلوله‌های سنگین هدف قرار داده است.

مناطق شمال شرقی رام الله نیز شاهد یورش وحشیانه اشغالگران صهیونیست طی ساعات گذشته بوده است. همچنین گفته شده که اشغالگران به مناطق جنوبی شهر الخلیل در کرانه باختری حمله کرده اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه الجلزون در شمال رام الله یورش بردند. محله شرقی شهر جنین نیز در ساعات بامداد امروز از حمله صهیونیست‌ها در امان نماند. پس از یورش نیروهای اشغالگر به محله شرقی شهر جنین، آژیر خطر در شهر و اردوگاه جنین به صدا درآمد.

رسانه‌های خبری گزارش دادند که نیروهای اشغالگر در حالی که با بیش از ۳۰ خودروی نظامی به جنین یورش بردند که همزمان اقدام به دستگیری جوانان این منطقه کردند. اردوگاه عقبه جبر، منطقه الخدیوی، اردوگاه عین السلطان و خیابان قصر هشام در شهر اریحا نیز شاهد حمله اشغالگران صهیونیست بود.

کد خبر 5957026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha