۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵

معرفی هتل عباسی و هتل سفیر در اصفهان

معرفی هتل عباسی و هتل سفیر در اصفهان

در ادامه قصد داریم دو هتل از هتل‌های شهر اصفهان را به‌منظور آشنایی بیشتر به شما معرفی کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سفر به اصفهان یعنی سفر به تاریخ نانوشته ایران. سفر به قلب روزها و ساعت‌ها و دورانی که از آن‌ها جز ساختمان‌ها و خیابان‌هایی باقی نمانده است. قدم زدن در خیابان‌های اصفهان یعنی قدم زدن در دوران شکوهمند صفویه و دیدن آثار به جای مانده از گذشتگان بر در و دیوار شهر. اصفهان در هر خیابان و محله و کوی و برزن ردپایی از گذشته را با افتخار به رخ می‌کشد. شهری که از لهجه مردمانش تا غذاها و آداب و رسوم و سنن و اعتقادات ساکنان آن شما را با قسمتی زنده و به جای مانده از تاریخ ایران آشنا می‌کند. سفر به اصفهان و اقامت در هتل اصفهان تجربه‌ای بی‌نظیر است که حتی اگر هر سال تکرار شود، باز هم تکراری نخواهد شد.

اقامت در اصفهان، از هتل عباسی تا هتل سفیر

همان‌طور که می‌دانیم شهر اصفهان یکی از شهرهای گردشگری و توریست‌پذیر است که سالانه مسافران داخلی و خارجی فراوانی عازم این شهر می‌شوند. شهری که بناهای تاریخی فراوانی دارد و غذاهای لذیذ آن در کنار تاریخ پرطمطراقش، می‌تواند شما را جادو و مجذوب خود کند. بر همین اساس این شهر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی دارد. از هتل‌ فوق لوکس و لوکس و ۵ ستاره اصفهان تا اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی شهر که همگی با بهترین امکانات و خدمات از گردشگران و مسافران شهر اصفهان پذیرایی می‌کنند. ما هم در ادامه قصد داریم دو هتل از هتل‌های شهر اصفهان را به‌منظور آشنایی بیشتر به شما معرفی کنیم.

هتل عباسی اصفهان

رزرو هتل عباسی

اولین هتل اصفهان که بدون شک بارها و بارها نام آن را شنیده‌اید و ما قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، هتل عباسی اصفهان است. هتل عباسی در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان و خیابان آمادگاه قرار گرفته. این هتل یکی از باشکوه‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های شهر اصفهان است که نام کهن‌ترین هتل در تمام جهان را نیز به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که هتل عباسی دقیقاً بنا بر اسمی که دارد یکی از هتل‌های بسیار دیرینه و کهن اصفهان به‌حساب می‌آید. این هتل در اصل در سال ۱۳۲۸ با هدف تأسیس و ساخت یک مدرسه به نام مادر شاه به دستور مستقیم شاه سلطان حسین صفوی بنا شد، سپس آن را به مادرشان پیشکش کردند. در حال حاضر این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۳۶ به واسطه اقدام شرکت سهامی بیمه ایران خریداری شد و به یک مهمان‌سرا تبدیل شد. نام آن را به هتل عباسی تغییر دادند و در حال حاضر یک هتل فوق لوکس و ۵ ستاره در اصفهان است که از مهمانان گردشگران زیادی میزبانی می‌کند.

هتل عباسی اصفهان ۲۲۵ اتاق، سوئیت و واحد اقامتی دارد که در همگی آن‌ها با بهترین امکانات و خدمات از گردشگران و مسافران خود پذیرایی خواهد کرد. جالب است بدانید که در این هتل برخی از اتاق‌ها دقیقاً رو به باغ هستند و نمایی متفاوت و خاص از گنبد زیبای مدرسه چهارباغ را به چشمان شما هدیه می‌کنند. این هتل با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود در مدت زمان کوتاهی بعد از شروع فعالیتش توانست راه صد ساله‌ای را یک شبه طی کرده و توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کند.

موقعیت مکانی هتل عباسی اصفهان

همان‌طور که گفتیم این هتل در مرکز شهر اصفهان و در فاصله کوتاه و اندکی از زاینده رود قرار گرفته است. به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد به بیشتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان مانند سی و سه پل، زاینده رود، کاخ هشت بهشت، نقش جهان، کاخ چهل ستون، بازار بزرگ اصفهان، مسجد شیخ لطف الله، خانه تاریخی ملاباشی، خانه مشروطیت، بازار بزرگ حکیم، حمام تاریخی علی قلی آقا، پل خواجو و غیره نزدیک بوده و دسترسی اولیه‌ای دارد.

همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا ترمینال صفه ۹ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی ۳۰ کیلومتر، تا ترمینال کاوه ۶ کیلومتر، تا ترمینال زاینده رود ۷ کیلومتر، تا ترمینال جِی ۶ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر اصفهان ۱۴ کیلومتر است.

هتل سفیر اصفهان

معرفی هتل عباسی و هتل سفیر در اصفهان

هتل بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، هتل سفیر اصفهان است. بدون شک برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید که هتل سفیر هم در خیابان چهارباغ عباسی و خیابان آمادگاه قرار گرفته است. این هتل، هتلی ۴ ستاره است که در سال ۱۳۷۰ با ۵ طبقه به‌صورت کاملاً رسمی فعالیت خود را شروع کرد. بعد از آن در سال ۱۳۹۸ با هدف و رویکرد ارتقا امکانات و خدمات مجموعه، به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. بعد از آن در سال ۱۳۹۰ یک ساختمان جدید با معماری مدرن به مجموعه اضافه شد و طی این تغییرات تعداد اتاق‌ها به ۱۰۰ عدد افزایش پیدا کرد.

موقعیت مکانی هتل سفیر اصفهان

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، این هتل ۴ ستاره در خیابان چهارباغ و خیابان آمادگاه قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که فاصله کوتاهی تا جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان مانند خیابان چهارباغ، مجموعه عباسی، بازار سنتی هنر، سی و سه پل، زاینده رود، میدان نقش جهان و کاخ‌ها و بناهای جذابی مانند کاخ هشت بهشت دارد.

همچنین این هتل جذاب تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی شهر اصفهان ۲۶ کیلومتر، تا راه‌آهن شهر اصفهان ۱۴ کیلومتر، تا ترمینال صفه ۹ کیلومتر، تا ترمینال کاوه ۶ کیلومتر، تا ترمینال جِی ۷ کیلومتر و تا ترمینال زاینده رود ۷ کیلومتر فاصله دارد.

اصفهان و هتل‌های فوق مرفه آن

این مطلب را به معرفی دو هتل از میان بهترین هتل‌های اصفهان اختصاص دادیم. هتل سفیر و هتل عباسی را در این مطلب به شما معرفی کردیم. البته باید بدانید که این دو هتل تنها قسمت کوچکی از انواع و اقسام هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد و متنوع شهر اصفهان هستند. همچنین ناگفته نماند که انتخاب هتل توسط مسافران و گردشگران به گزینه‌های مختلف و متنوعی بستگی دارد. برای مثال فاصله مکانی شما تا موقعیتی که باید به آن دسترسی داشته باشید، فاصله تا جاذبه‌های متعدد و متنوع گردشگری، تاریخی و طبیعی شهر اصفهان، هزینه‌ها و همین‌طور خدمات و امکانات موجود، از جمله فاکتورهای انتخاب یک هتل هستند. در هر حال برای یک تجربه سفر بی‌نظیر به اصفهان خدمات اسنپ تریپ در کنار شماست.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5957371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha