۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

جلسه هیأت نظارت باشگاه استقلال؛

ارائه درآمدها و هزینه‌ها به سازمان خصوصی سازی برای رفع موانع

ارائه درآمدها و هزینه‌ها به سازمان خصوصی سازی برای رفع موانع

نشست هیأت نظارت باشگاه استقلال با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان برخی نهادها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، نشست هیأت نظارت باشگاه استقلال، بعدازظهرِ امروز در ساختمان باشگاه برگزار شد.

نشست امروز که به نظارت بر درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال اختصاص داشت با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال و جمعی از مدیران، کارشناسان و بازرس سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

مالک رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیله فروش، معاون سازمان خصوصی سازی، معین هاشمی مدیرکل، قدرتی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، سقا رئیس کارگزاری اداره آماده سازی، محمدی اقدام و عبدی مشاوران رئیس سازمان خصوصی به اتفاق علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی افضلی رئیس هیأت مدیره و فرشید سمیعی نایب رئیس هیأت مدیره، حیدرزاده و علیرضا خانی دو عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، در این جلسه حضور داشتند.

نشست امروز با صحبت‌های میثم پیله فروش و معین هاشمی آغاز شد. علی خطیر، گزارشی از درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و خواهان رفع موانع موجود بر سر راه استقلال برای دستیابی به مطالبات باشگاه و حل مشکلات مالی استقلال شد.

رحمتی رئیس سازمان خصوصی سازی، در این نشست، به تشریح شرایط باشگاه استقلال در بازار سرمایه پرداخت و پولادگر معاون وزیر ورزش هم به فعالیت‌های وزارت ورزش در پروسه خصوصی سازی باشگاه استقلال، اشاره کرد.

علاوه بر مدیرعامل، رئیس، نایب رئیس و اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هم دغدغه‌های باشگاه در زمینه مشکلات مالی و موانع موجود بر سر راه درآمدزایی و دریافت مطالبات باشگاه استقلال را بیان کردند. همچنین قدرتی بر تشکیل کمیته‌های بررسی و ارائه صورت‌های مالی، تاکید کرد.

در ادامه نشست، مالک رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، افق دید علی خطیر برای آینده باشگاه استقلال را ستایش کرد و گفت: هر مدیری باید برای آینده، افق دید داشته باشد و من این روحیه مدیرعامل استقلال را می‌پسندم که علاوه بر اداره باشگاه و پیشبرد کارهای تیم، برای آینده استقلال هم برنامه دارد و اهداف بلندمدت نظیر احداث ساختمان باشگاه و تجهیز زیرساخت‌های کمپ زنده یاد ناصر حجازی، این مهم را نشان می‌دهد. امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی به این اهداف برسیم و افقی که مدیرعامل باشگاه استقلال و ترسیم کرده به نتیجه برسد.

سپس دیگر حاضران در جلسه نقطه نظراتشان را مطرح کردند و نشست به پایان رسید.

کد خبر 5958661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha