۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

امام جمعه میامی:

سرنوشت اسرائیل نابودی است/ ضرورت صف آرایی در مقابل جنگ نرم دشمنان

سرنوشت اسرائیل نابودی است/ ضرورت صف آرایی در مقابل جنگ نرم دشمنان

میامی- امام جمعه میامی ضمن اشاره به مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حملات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی، گفت: سرنوشت اسرائیل، قطعا نابودی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به موج جدید حملات اسرائیل به نوار غزه، تاکید کرد: حرکت دشمن این بار سه محور دارد که یکی از آن‌ها در غزه است، دیگری از سمت شرق به سمت الشجاعیه و سوم تهاجم به خان یونس و صهیونیست‌ها تصور می‌کردند که نیروی مقاومت بر یک محور خاص متمرکز است و می‌تواند آن را شکست دهد حال آنکه هر قسمت غزه نیروی مخصوص به خود را در محور مقاومت دارد.

وی با بیان اینکه حماس انسجام و توازن خود را در غزه حفظ و دژ محکمی در جنوب غزه ایجاد کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی به همین دلیل ایجاد کمربند آتش به معنای انهدام مربع‌های همزمان برای هموار کردن مسیر پیش رو را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه تعداد جمعیت بیشتری در جنوب غزه وجود دارد، ابراز کرد: آمار شهدا نیز به همین دلیل رو به افزایش گذاشته اما سوال اصلی که باید مطرح شود این است که چه چیزی صهیونیست‌ها را به جنوب غزه کشانده است؟

عزیزی با بیان اینکه یکی از اهداف اسرائیل از تغییر برنامه خودش در جنگ علیه غزه و آغاز حملات دیوانه‌وار بر جنوب باریکه غزه، تسلط بر شهر خان یونس است شهری که نامش با حماس و القسام گره خورده است، بیان کرد: صهیونیست‌ها تلاش داشتند که با افزایش خرابی‌ها و بمباران‌ها و بالا بردن هزینه مقاومت مردم در جنوب و تداوم جنگ تا ۶۰ روز دیگر، مردم فلسطین را متأثر فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها باید بدانند که کور خوانده‌اند، تاکید کرد: وقتی شما می‌دانید شکستتان قطعی است و آن چیزی که در روایت‌ها و امامین انقلاب نیز بر آن تاکید کرده‌اند، آن است که اسرائیل رفتنی خواهد بود و نابودی این رژیم قطعی است.

امام جمعه میامی با اشاره به سالروز ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: از فعالان این عرصه توقع است که مسئله فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمنان را جدی بگیرند و این وظیفه همه ما است موضوع فرهنگ آن چیزی است که اگر انسان در راه آن، جان دهد، در راه خدا کشته شده است.

عزیزی با بیان اینکه جنگ امروز با دفاع مقدس تفاوت دارد، افزود: امروز جنگ نرم و رسانه‌ای است و سال‌ها است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مورد تاکید قرار می‌دهند و هر کس در این راه زحمتی متحمل شود، در راه خدا تلاش کرده است.

کد خبر 5960855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 0
      جناب امام جمعه نابودی اسرائیل آرزوی همه ملت‌های مسلمان منطقه ازجمله مردم ایران است.ولی تحولات این چند دهه مخصوصا این آخرین جنگ حماس واسرائیل نشان داد .اسرائیل به این راحتی نابود شدنی نیست.این دشمن جانی وسفاک بی رحم قوی‌تر از آنست که با حرکت چند گروه کوچک نظامی ازبین برود .بلکه نیازمند همکاری چندد