۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶

رییس انجمن دارت ایران خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی دارت کشوری در گیلان

آغاز مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی دارت کشوری در گیلان

رشت- رییس انجمن دارت ایران از آغاز مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی دارت در گیلان خبر داد و گفت: در این رقابت ها ۲۳۴ شرکت کننده از ۲۵ استان کشور باهم رقابت می کنند.

کامبیز حبیب زاده در حاشیه رقابت‌های قهرمانی مردان کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دوم انتخابی تیم ملی رنکینگ آزاد کشوری دارت به میزبانی گیلان از استان‌های مختلف شرکت کرده و در مجموعه ورزشی ملوان جوان رشت در حال رقابت هستند.

حبیب زاده افزود: مرحله دوم رقابت‌های دارت قهرمانی کشور در رده سنی جوانان به صورت گروهی حذفی و مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز به صورت تک حذفی از امروز در رشت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع این رقابت‌ها ۲۳۴ نفر شرکت کننده آقا، خانم و نوجوانان از ۲۵ استان شرکت کردند، افزود: در بازی‌های انجام شده از دور نخست این رقابت‌ها تاکنون ورزشکاران استان‌های گیلان، تهران، خراسان رضوی و اصفهان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و به مرحله بعدی صعود کردند.

عضو هیأت رئیسه دارت اوراسیا و اقیانوسیه با تاکید بر اینکه بهترین‌های این رقابت‌ها برای مسابقات مرحله سوم این رقابت‌ها انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: در مجموع برترین‌ها با توجه به امتیاز کسب کرده از مسابقات قهرمانی کشور، رنکینگ و لیگ‌ها به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات سال آینده کشور چین دعوت می‌شوند.

حبیب زاده با اشاره به اینکه اضافه شدن جوانان نیز به مسابقات آسیایی توسط کشور ما در مسابقات آسیایی دنبال شد که به پیشنهاد ایران این مورد نیز در سال آینده اتفاق می‌افتد، ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر ۲ از بانوان نیز به مسابقات سال آینده چین اضافه شده است که تعداد شرکت کنندگان این رقابت‌ها به ۴ خانم و ۴ آقا رسیده است.

آغاز مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی دارت کشوری در گیلان

گفتنی است، رقابت‌های دارت قهرمانی دارت کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله پایانی این مسابقات اواخر امسال به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 5960955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha