۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

مربی استقلال خوزستان:

داور باید ۸ دقیقه باید وقت اضافه می گرفت/ نتیجه منصفانه نیست

داور باید  ۸ دقیقه باید وقت اضافه می گرفت/ نتیجه منصفانه نیست

قائمشهر- مربی تیم استقلال خوزستان درنظرگرفتن پنج دقیقه وقت اضافه را در بازی با نساجی کم دانست و گفت: حداقل باید هشت دقیقه وقت اضافه در این بازی از سوی داور گرفته می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و استقلال خوزستان با اظهار اینکه ما در هر دو نیمه بازی قابل قبولی را ارائه دادیم، گفت: متأسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را در زدن توپ‌های آخر نداشتند.

وی انجام دو تعویض اجباری به دلیل مصدومیت دو بازیکن را در اوایل بازی سبب تغییر شرایط تیم برشمرد و گفت: با این حال این تیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه به نظرم نتیجه مسابقه منصفانه نبود ادامه داد: تعویض‌های اجباری به دلیل مسمومیت بازیکنان سبب شد تا نتوانیم برنامه‌ها و تاکتیک‌های خود را اجرا کنیم و این تعویض‌ها برنامه‌های ما را مختل کرد.

مربی تیم خوزستانی با اشاره به حضور بازیکنان کم سن و سال و دهه هشتادی در تیم گفت: تیم ما جوان است و با این حال تلاش می‌کنیم که با ریکاوری بازیکنان برای بازی بعدی آماده شویم.

پیروانی یادآور شد: همچنین به دلیل مسائل مالی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم و با ۱۲ بازیکن بزرگسال در مسابقات حاضر می‌شویم و ناچاریم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

مربی استقلال خوزستان به عنوان اینکه ما به تیم خود امیدوار و در تلاش هستیم با رفع مشکلات به لیگ برگردیم، گفت: ما راحت گل می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم که این ناشی از کم تجربه بازیکنان ماست.

وی با اظهار این که هنوز امتیازات زیادی در لیگ وجود دارد، درباره اعتراض کادر فنی به وقت اضافه نیز گفت: ۵ دقیقه وقت اضافه در این بازی تناسب با تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و توقف‌ها نداشت و حداقل باید ۸ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد.

تیم استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر بازی را به میزبان خود نساجی واگذار کرد.

کد خبر 5962211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha