۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳

پنجشنبه ۲۳ آذر؛

سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام برگزار می‌شود

سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام برگزار می‌شود

سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام با هدف تبیین و گسترش اندیشه و فرهنگ مقاومت با الگوپذیری از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه ۲۳ آذر در بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زکریایی عزیزی دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت در خصوص سومین «همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام» که پنج شنبه ۲۳ آذر در بابلسر برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش تبیین و گسترش اندیشه و فرهنگ مقاومت با الگوپذیری از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی و بررسی آخرین تحولات فلسطین در زمینه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: در این همایش دو نفر به عنوان سفیر مقاومت از سوی مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت معرفی می‌شوند. این مجمع در نشستی که با حضور نویسندگان حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت یکشنبه ۱۲ آذر برگزار شد، دکتر شاهسون، فرهاد قائمیان بازیگر و علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران را به عنوان «سفیران مقاومت» انتخاب کرد.

دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت افزود: در همایش سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام قاسم عزیز زاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و سید سلیم منتصر (سفیر جبهه مقاومت از یمن) نیز به عنوان سفیران مقاومت معرفی می‌شوند.

زکریایی عزیزی گفت: در آینده نزدیک نحوه انتخاب و معرفی سفیران مقاومت از طرف مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت تشریح و اعلام می‌شود.

کد خبر 5965017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha