۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۴

همزمان با برپایی کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران؛

مراسم گرامیداشت یاد وخاطره ۷۷۵ شهید ورامین برگزار می شود

مراسم گرامیداشت یاد وخاطره ۷۷۵ شهید ورامین برگزار می شود

ورامین- فرماندار ویژه ورامین گفت: مراسم گرامیداشت ۷۷۵ شهید ورامین همزمان با برپایی کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح چهارشنبه در اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران که با حضور زاهدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، مرادی بخشدار جواد آباد، سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین، کادری رئیس بنیاد شهید ورامین و دیگر مسئولین برگزار شد، گفت: آن چیزی که ما باید به آن افتخار کنیم این است که رسم شهادت و سنّت الهیِ «قتل فی‌سبیل‌الله»، با نظام اسلامی زنده شده و شهدا به معنی واقعی کلمه الگوی بی بدیل و چراغ هدایت جامعه هستند.

وی افزود: مردم شهرستان ورامین در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در اعزام فرزندان خود به مناطق جنگی بودند و بعد از اتمام جنگ نیز با حفظ روحیه جهادی و انقلابی خود پیشتاز در زنده نگهداشتن یاد خاطرات شهدا در سطح کشور هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان خاطر نشان کرد: کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران به صورت سراسری در همه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و یاد و خاطره ۷۵۵ شهید شهرستان ورامین با همراهی آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحوه ممکن در این کنگره اجرا خواهد شد.

کد خبر 5965421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha