۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

اجلاسیه شهدای هنر و رسانه در استان مرکزی برگزار می شود

اجلاسیه شهدای هنر و رسانه در استان مرکزی برگزار می شود

اراک- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: اجلاسیه شهدای هنر و رسانه در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر عصر چهارشنبه در دومین نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای هنر و رسانه گفت: به دلیل اهمیت اجلاسیه شهدای هنر و رسانه می‌طلبد دستگاه‌های متولی استان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد استانی مشارکت داشته باشند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: زبان هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای زنده نگهداشتن نام شهدا و بهترین زبان برای انتقال پیام شهدا به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت این رویداد، تمرکز بر تولیدات فاخر هنری و رسانه‌ای برای انتقال پیام شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای «هنر و رسانه» است.

محمودی فر گفت: امیدواریم با تعامل و مشارکت دستگاه‌های متولی، یادواره‌ای متناسب با شأن و جایگاه شهدای «هنر و رسانه» برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون اسامی ۲۹ شهید هنرمند و ۱۳ شهید رسانه در استان ثبت شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مقرر شد زمان برگزاری این یادواره، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر باشد و لیست اسامی شهدای هنر و رسانه استان مرکزی توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارائه شود.

محمودی فر تاکید کرد: برنامه‌ریزی، هم افزایی، هماهنگی، تبادل نظر و ایجاد کمیته‌های تخصصی در خصوص برگزاری یادواره شهدای هنر و رسانه مورد توجه ویژه است.

کد خبر 5966320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha