مرکز رسانه‌ای قطر:

هدف گرفتن و شهادت خبرنگاران به دست اسراییل جنایت تمام‌عیار است

هدف گرفتن و شهادت خبرنگاران به دست اسراییل جنایت تمام‌عیار است

مرکز رسانه‌ای قطر حمله جنگنده اسراییلی به خبرنگار شبکه الجزیره در غزه را که به مجروح شدن او و شهادت فیلمبردار این شبکه منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پنینسیولا، به‌دنبال شهادت سامر ابو دقه، فیلمبردار فلسطینی شبکه الجزیره و همچنین زخمی شدن وائل الدحدود، خبرنگار این شبکه در بمباران مستقیم مدرسه حیفا در خان‌یونس به دست جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، مرکز رسانه‌ای قطر این حمله را محکوم کرد.

مرکز رسانه‌ای قطر هدف قرار دادن الدحدوح را درست مشابه شهادت خانواده او شامل همسر، پسر و دخترش در ۲۵ اکتبر، یک جنایت تمام‌عیار خواند.

این مرکز در راستای تلاش‌های خود به منطور تقویت اقدامات مشترک برای محافظت از آزادی مطبوعات و خبرنگاران و حصول اطمینان از امنیت آنها، خبرنگاران بدون مرز را مخاطب قرار داد و بر لزوم به دست گرفتن ابتکار عمل برای محافظت ار خبرنگاران و حرکت در راستای جنبش جهانی به منظور اعمال فشار بر ارتش اسراییل جهت متوقف کردن نقض‌های آشکار قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی تاکید کرد.

این مرکز همچنین بر تداوم تلاش‌هایش در راستای کمک به افشای جنایات اشغالگران از طریق خبرنگارانی که از هفتم اکتبر شاهد عینی تجاوز آشکار اسراییل علیه غیرنظامیان و تاسیسات غیرنظامی در نوار غزه بوده‌اند، ادامه خواهد داد.

هدف گرفتن و کشتار خبرنگاران به دست صهیونیست‌ها همچنان ادامه داد به طوری که براساس گزارش‌ها تاکنون بیش از ۸۵ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 5967841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha