۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۷

پس از شکست الاتفاق برابر النصر؛

جرارد پس از ۸ ناکامی: باید در فصل نقل و انتقالات بی‌رحم باشیم

جرارد پس از ۸ ناکامی: باید در فصل نقل و انتقالات بی‌رحم باشیم

سرمربی تیم فوتبال الاتفاق عربستان پس از شکست تیمش برابر النصر از مدیران این تیم خواست بازیکنان بیشتری در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتفاق عربستان با هدایت «استیون جرارد» با کسب ۱۸ امتیاز در رده هجدهم لیگ برتر عربستان قرار دارد. این تیم در حالی در هفته هجدهم لیگ عربستان با نتیجه ۳ بر یک برابر «النصر» شکست خورد که با احتساب این مسابقه ۸ بازی پیاپی طعم پیروزی را نچشیده است.

پس از اینکه این تیم نتوانسته است نتایج مطلوب خود را کسب کند «استیون جرارد» از مدیران تیم درخواست کرده است که باید در فصل نقل و انتقالات پیش رو بی رحم عمل کنند و خطاب به آنها گفته است که این مدیران باید نشان دهند که معنای تجارت را می‌دانند و با وجود جذب «جردن هندرسون»، «جورجینیو وینالدوم»، «موسی دمبله» و «دمارای گری» در فصل تابستان، در ماه آینده بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرد.

جرارد پس از شکست مقابل النصر گفت: ما باید در پنجره نقل و انتقالات پیش رو و همچنین در پنجره تابستانی در سال آینده نشان دهیم که تجارت را بلدیم و می‌خواهیم در اوایل لیگ باشیم و نه در جایی که در حال حاضر هستیم.

کد خبر 5974364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha