رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند:

در سخت‌ترین روزها از آغاز عملیات علیه غزه تاکنون هستیم

در سخت‌ترین روزها از آغاز عملیات علیه غزه تاکنون هستیم

رسانه های عبری زبان به هلاکت تعداد زیادی از عناصر صهیونیست در درگیری های زمینی نوار غزه اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان اذعان کردند: شاهد بدترین و سخت ترین آخر هفته از آغاز عملیات زمینی ارتش اسراییل علیه نوار غزه تاکنون هستیم.

این رسانه های صهیونیستی اضافه کردند: چهار تن از نیروهای تیپ هفت با شلیک آر پی جی در نوار غزه کشته شدند. ۲ نیروی ذخیره نیز با انفجار یک بمب و ۲ تن دیگر در جریان انفجار یک خانه بمب گذاری شده کشته شدند.

رسانه های عبری زبان اضافه کردند: آنچه که در غزه در حال رخ دادن است یادآور جنگ جنوب لبنان است. از آغاز عملیات زمینی ارتش اسراییل علیه نوار غزه تاکنون ۱۵۲ نیرو کشته شده اند.

گردان‌های قسام بامداد امروز اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی به شدت با عناصر صهیونیست که در محور مشترک میان جبالیا و اردوگاه این منطقه در شمال نوار غزه نفوذ کرده درگیر شده‌اند.

این گردان‌ها تاکید کرد که رزمندگان فلسطینی با استفاده از سلاح‌های سنگین و متوسط عناصر صهیونیست را هدف قرار داده‌اند.

در جریان عملیات مذکور نیروهای فلسطینی در محور مشترک جبالیا تعدادی از عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز به شدت زخمی شدند.

گردان‌های قسام روز گذشته نیز اعلام کرد که ۴ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه جحرالدیک در مرکز نوار غزه در کمین خود گرفتار کرده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست پیشتر در گزارشی در خصوص روش‌های مبارزاتی نیروهای حماس نوشت: نیروهای فلسطینی از روش‌های کشنده و غافلگیرانه برای به دام انداختن نظامیان اسراییلی در نوار غزه و گرفتار کردن آنها در کمین‌های خود استفاده می‌کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از نظامیان صهیونیست آمده است: نیروهای اسراییلی در دام کشنده فلسطینی‌ها در نزدیکی اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه گرفتار شده اند.

کد خبر 5974762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha