افزایش آمار تلفات ارتش رژیم اشغالگر در درگیری‌های زمینی غزه

افزایش آمار تلفات ارتش رژیم اشغالگر در درگیری‌های زمینی غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتشار آمار نادرست و سانسور شده از تلفات این رژیم در نوار غزه به هلاکت تعدادی از عناصر صهیونیست به دست نیروهای مقاومت اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان ساعتی قبل به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت تعداد دیگری از عناصر متجاوز در درگیری‌های زمینی در نوار غزه اذعان کردند.

در این گزارش آمده است که دست کم هشت نظامی صهیونیست در درگیری‌های جنوب و مرکز نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که شش نظامی صهیونیست دیگر در جریان این درگیری‌ها به شدت زخمی شده و حال آنها وخیم است.

ارتش این رژیم دقایقی قبل اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۱۳ نظامی صهیونیست در درگیری‌های زمینی در محورهای مختلف نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

این در حالی است که آمار غیر رسمی که به صورت معمول از سوی منابع دیگر منتشر می‌شود از تعداد بالای عناصر به هلاکت رسیده در نوار غزه چندین برابر بیشتر از آمار سانسور شده ارتش رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اذعان کرده بود که در نبردهای زمینی ۲۴ ساعت گذشته در غزه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت، ۴۴ نظامی ارتش این رژیم زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۱۰ نفر از این نظامیان زخمی‌شده، با آسیب‌هایی جدی و خطرناک روبرو هستند.

کمی پیش‌تر نیز شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۰۰۰ نفر از نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در جنگ غزه به عنوان معلولان دائمی در ارتش این رژیم طبقه‌بندی شده‌اند.

کد خبر 5974658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha