۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳

معاون فرماندار خاش:

صف های توزیع گاز خاش از بین رفت

صف های توزیع گاز خاش از بین رفت

خاش-معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری خاش، گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی فرماندار و مشارکت مدیران وشرکتهای تأمین و توزیع، صف های فشرده وکیلومتری توزیع گاز خاش درهم شکسته است.

فرهاد کردی تمندانی صبح امروز یک شنبه در حاشیه بازدید مشترک خود به همراه مدیر صمت خاش از روند توزیع سیلندرهای گاز مایع، به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر توزیع گاز در جایگاه‌های تأمین و توزیع شفق و ایثارگران و نیز پنج پایگاه ثابت، در حوزه شهرستان خاش روان شده و علاوه بر آن به صورت سیار نیز توزیع گاز در این منطقه وجود دارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای توزیع گاز در محلات هستیم که به صورت هفته‌ای یک بار، نیاز شهروندان به سیلندرهای گاز تأمین و در فصل سرد سال، دغدغه آنان رفع شود.

فرماندار شهرستان خاش هم در این زمینه گفت: حدود هزار سیلندر گاز جدید از سوی شرکت شفق گاز به چرخه توزیع افزوده شده و در پنج نقطه ثابت، توزیع گاز سازمان دهی شده و روزانه عملکرد آنان مورد پایش و ارزیابی قرار دارد.

صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری به همراه مدیران ادارات دست اندر کار عملکرد شرکت‌های توزیع و تأمین گاز را زیر نظر قرار داده‌اند و تمام تلاش ما بر این است که دست سودجویان و دلالان را از چرخه توزیع قطع کنیم و به امید خدا، در کمتر از یک ماه اخیر کمترین گزارش نارضایتی مردم را از این بابت داشته‌ایم.

صالحی ادامه داد: تقویت امور نظارتی و رفع مشکلات اطلاع رسانی را به صورت قاطع و جدی مورد تأکید قرار داده‌ایم و یقیناً تأمین نیازهای شهروندان در اولویت است.

فرماندار خاش اظهار کرد: به مدیران و شرکت‌های توزیع گاز، تذکر داده‌ایم که هیچ گونه قصور و کوتاهی در قبال خدمت رسانی به شهروندان را نمی‌پذیریم و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد شدیدی خواهیم داشت.

کد خبر 5974965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha