۵ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳

با حضور فرماندار سردشت؛

شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان سردشت تعیین شد

شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان سردشت تعیین شد

ارومیه - نخستین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان به ریاست باباخان اسکندری فرماندار سردشت و با حضور دادستان عمومی و انقلاب و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار سردشت روز سه شنبه در این جلسه با اشاره به راهبردهای اصلی انتخابات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی است و آنچه که مهم است و می‌تواند تأثیر گذار باشد ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامتی و رقابت است.

باباخان اسکندری افزود: در سطح شهرستان برای دو حوزه سردشت و بخش مرکزی همراه با بخش ربط ۹۳ شعبه، ۴۴ شعبه روستایی و ۴۹ شعبه شهری تعیین شده که از این تعداد ۴۴ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در سه مرحله قبل، بعد و حین انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالین حوزه فضای مجازی و کاندیداهای تأیید شده و نهایی برگزار و توجیه شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سردشت نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

میررضا پاشایی افزود: جهت رسیدگی و پیگیری تخلفات انتخاباتی شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان تعیین شده و تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی کاملاً رصد و پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5977502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha