۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۸

لیگ برتر بسکتبال؛

دو بازی برای بسته شدن پرونده نیم فصل/ جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند؟

دو بازی برای بسته شدن پرونده نیم فصل/ جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند؟

نیم فصل نخست رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دو دیدار معوقه طی روزهای پنجشنبه و جمعه به پایان می‌رسد و جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که از چهارم آبان آغاز شد، روز سه شنبه به پایان هفته یازدهم و پایانی رسید. پرونده این نیم فصل اما طی دو روز آینده با برگزاری دو دیدار معوقه از هفته ششم و دهم بسته خواهد شد.

روز پنجشنبه دیدار معوقه دو تیم مس کرمان و مهرام از هفته ششم در کرمان برگزار می شود و روز جمعه تیم های شهرداری گرگان و آورتا ساری رو در روی هم قرار می گیرند تا برگزار کننده دیدار معوقه هفته دهم باشند.

با برگزاری این دو دیدار، جایگاه نهایی تیم ها در پایان نیم فصل نخست مشخص می شود. در حال حاضر ذوب آهن با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است. در صورتیکه گرگانی ها نتیجه دیدار خانگی روز جمعه خود مقابل نماینده ساری را واگذار کنند، در جایگاه دوم جدول رده بندی باقی می مانند و ذوب آهن قهرمان نیم فصل خواهد شد. در غیراین صورت کار به تفاضل گل کشیده می شود.

شهرداری گرگان در هفته یازدهم نیم فصل نخست مقابل طبیعت به برتری ۹۴ بر ۷۲ دست یافت و در رده دوم جدول باقی ماند. اگر بازیکنان این تیم برنده دیدار معوقه روز جمعه شوند، آنها در امتیاز ۲۱ شرایط مشابه با ذوب آهن پیدا می کنند.

در این صورت تفاضل گل تعیین کننده صدرنشین و قهرمان نیم فصل خواهد بود که با توجه به تفاضل گل فعلی دو تیم، به نظر می رسد شرایط با گرگانی ها همراه تر باشد.

جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال پیش از برگزاری دو دیدار معوقه نیم فصل نخست به این شرح است:

دو بازی برای بسته شدن پرونده نیم فصل/ جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند؟

کد خبر 5977690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha