۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه:

۹ دی ماه یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

۹ دی ماه یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

شهرکرد-مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: ۹ دی سالروز حماسه عظیم ملت غیور ایران اسلامی در برابر یک توطئه بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری امروز شنبه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی حماسه عظیم ملت غیور ایران اسلامی در برابر یک توطئه بزرگ برانداز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: امروز مردم با حضور گرم و معنادار خود در چهارمحال و بختیاری پیامی را اعلام می‌کند و آن این است که همانطور که از یک فتنه بزرگ در ۱۴ سال قبل عبور کردیم از هر فتنه دیگری هم عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور خود اعلام کردند اگر کسی بخواهد در کشور فتنه به راه بیاندازد سیلی محکمی از آن‌ها خواهد خورد.

تسخیری عنوان کرد: فتنه ۸۸ دو سر داشت، یک سر آن سر سلطه‌گران خارجی و سر دیگر آن قدرت‌طلبان داخلی بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان عامل اصلی فتنه ۸۸ را دیگرانی دانستند که فتنه را طراحی کردند و در طرح خود به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران و تغییر نظام و برچیدن شعار دین از جامعه بودند.

وی اضافه کرد: دشمنی که امروز مأیوس و عصبانی است به دنبال عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی بوده اما تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری است.

تسخیری بیان کرد: دولت امروز همچون دولت‌های قبل اهل سازش و تسلیم نیست، بلکه دولت مقاومت و برنامه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه خاطرنشان کرد: برای فتنه ۸۸ اتاق فکرها در آمریکا راه‌اندازی و قریب به ۶۰ مؤسسه و بنیاد در این کشور با شعار جنگ نرم فعال شد.

کد خبر 5980328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha