۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

پرویز برومند:

تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد/ سقف قرارداد خنده دار است

تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد/ سقف قرارداد خنده دار است

دروازه بان پیشین تیم ملی و استقلال با بیان اینکه تیم ملی ایران در حال حاضر بهترین شرایط را دارد، گفت: امیدوارم این تیم با مربی داخلی بتواند به قهرمانی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز برومند تماشاگر ویژه دیدار استقلال و پیکان و در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی ما در بهترین وضعیت قرار دارد. خصوصاً اینکه مربی تیم ملی یک ایرانی است و باید بیشتر از گذشته این تیم را حمایت کنیم. اگرچه ما از لحاظ امکانات و سخت افزار شرایط خوبی نداریم اما اعتقاد دارم با بازیکنان باکیفیتی که داریم می‌توانیم عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

وی در خصوص سقف قرارداد در فوتبال و حواشی به وجود آمده گفت: به نظر من سقف قرارداد خنده دار است و تنها به آن می‌توان خندید.

برومند در خصوص عملکرد حسین حسینی گفت: او در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال کشورمان است و عملکرد فوق العاده ای در لیگ داشته البته با توجه به سرما باید بیشتر از خود مراقبت کند تا دچار آسیب دیدگی نشود.

برومند در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم لیگ ما در نیم فصل دوم شرایط بهترین داشته باشد، نام لیگ ما حرفه‌ای است بنابراین باید همه شرایط آن حرفه‌ای باشد. تیم‌ها، بازیکنان، همه باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند اگر تیم ما پویا باشد مطمئناً می‌توانیم نتایج بهتری در آسیا بگیریم، اما در پایان هم می گویم باید از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم تا ان شاءالله فوتبال ما بتواند به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

کد خبر 5980633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha