۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز:

بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز پرداخت شد

بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز پرداخت شد

البرز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از عملیاتی شدن ۶۹ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انصاری ظهر یکشنبه در هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز از عملیاتی شدن بیش از ۹۰ درصد مصوبات این کارگروه با همکاری دستگاه‌های مسؤول خبر داد و گفت: این آمار بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به طرح ۲۶۵ پرونده در ۸۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اضافه کرد: در این جلسات ۲۸۷ مصوبه صادر شده که از این تعداد ۱۶۰ مصوبه مربوط به موضوعات مالی، تسهیلات و مسائل بانکی بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اختصاص بیش از ۵۵ درصد مصوبات به بخش بانکی و تأمین نقدینگی موردنیاز واحدها از محل تسهیلات رونق تولید خبر داد و عنوان کرد: ۱۵ مصوبه مربوط به تأمین انرژی و آب و ۲۱ مصوبه مربوط به امور مالیاتی بوده است.

انصاری ادامه داد: ۱۸ مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و ۷۲ مصوبه مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان مانند محیط زیست، گمرک، منابع طبیعی، شهرداری‌ها و … بوده است. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۶ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌ایم.

وی با اشاره به عملیاتی شدن ۶۹ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان و با بیان اینکه ۴۵ پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می‌کنند، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی بانک‌های عامل البرز ۳ هزار و ۵۲ فقره تسهیلات مستقیم به ارزش بیش از ۳۲ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان از محل منابع داخلی بانک‌ها به واحدهای صنفی و صنعتی متقاضی تأمین نقدینگی پرداخت شده است.

کد خبر 5981342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha