۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بوشهر:

۳ طرح رسانه‌ای با محوریت انتخابات در استان بوشهر اجرا می‌شود

۳ طرح رسانه‌ای با محوریت انتخابات در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر از اجرای سه طرح جدید رسانه‌ای با محوریت انتخابات در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطاف سه شنبه شب در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه اظهار داشت: افزایش آگاهی بخشی به مردم در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات امری لازم و ضروری است و رسانه‌ها در این عرصه نقش تأثیرگذاری دارند.

وی افزود: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، برنامه ریزی لازم‌را برای استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها انجام داده و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر از اجرای سه طرح جدید رسانه‌ای با محوریت انتخابات در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: برپایی رویداد رسانه‌ای با محوریت انتخابات، برگزاری مناظرات انتخاباتی با هدف افزایش آگاهی بخشی در زمینه انتخابات به میزبانی رسانه‌ها و همچنین تعیین سخنگوی ستاد انتخابات از این محورها است.

مطاف تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف با سرعت و دقت مورد توجه و تاکید قرار دارد که با همکاری و همراهی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و سایت‌های استانی محقق می‌شود.

اعضای شورای اطلاع رسانی استان نیز در این نشست به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 5983664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha