۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۱

وزیر راه و شهرسازی:

توقف بین مسیر حوادث جاده‌ای را کاهش می‌دهد

توقف بین مسیر حوادث جاده‌ای را کاهش می‌دهد

زنجان-وزیر راه و شهرسازی گفت: توقف بین مسیر می‌تواند کمک شایانی به کاهش حوادث جاده‌ای بکند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش شامگاه شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم در مراسم افتتاح همزمان ۱۶ باب نمازخانه بین‌راهی و ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در سراسر کشور که به میزبانی نمازخانه راهدارخانه خانچایی طارم برگزار شد، اظهار کرد: عملیات احداث ۳۰ واحد نمازخانه بین‌راهی همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نمازخانه بین‌راهی به زودی وارد چرخه خدمت به مردم خواهد شد، افزود: توقف‌های بین مسیر می‌تواند کاهش خطرات و حوادث جاده‌های را در پی داشته باشد، لذا نمازخانه با کیفیتی که سرویس بهداشتی داشته باشد، فرد بتواند با آرامش فریضه نماز را به انجام برساند و ادامه راه خود را برود، مهم است.

این مسوول با یادآوری اینکه ۹۹ پروژه که بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان برآورد مالی شده است، در شرف انجام بوده و در سال آینده به مرور وارد مدار خدمت خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات در راستای احداث و بهسازی راه‌های روستایی خلاصه می‌شود، به همین خاطر ساخت واحد روستایی نباید متوقف شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سفر امروز به استان زنجان، بیش از ۷۱۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی تحویل زنجانی‌ها شد، عنوان کرد: خوشبختانه رشد خوبی در خصوص مسکن در استان زنجان شاهد هستیم. اکنون پیشرفت پروژه‌های مسکن به ۶۰ درصد رسیده و عملیات تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی نیز در بازه‌های مختلف تحویل مردم خواهد شد.

کد خبر 5987391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha