۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) :

زمینه افزایش مشارکت مردم با رقابتی کردن انتخابات فراهم شود

زمینه افزایش مشارکت مردم با رقابتی کردن انتخابات فراهم شود

خمین- رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: زمینه افزایش مشارکت مردم با رقابتی کردن انتخابات اسفندماه امسال فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی کمساری ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب خمین در سالن همایش‌های بیت امام راحل این شهرستان اظهار کرد: امام خمینی خود را در محضر خدا می‌دید، و هرگز غرور و تکبر در وجود ایشان نبود چراکه امام تنها در مسیر بندگی در محضر خدا گام بر می‌داشت.

وی امام خمینی را یک حکیم به معنای واقعی دانست و ادامه داد: این ویژگی منحصربه فرد برگرفته از ایمان اما راحل به خدا بود.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با بیان اینکه امام برای پیشبرد اهداف انقلاب به مردم ایمان داشت، افزود: ضرورت شناخت جوانان نسبت به امام خمینی (ره) از حضرت امام در بین جوانان را می‌توان در کلام مقام معظم رهبری برای زنده نگهداشتن و تبیین افکار امام (ره) مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امام را حکیم بیان می‌کنند، گفت: این ویژگی دلیل ضرورت مراجعه به اندیشه‌های امام خمینی است.

حجت الاسلام کمساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفند امسال گفت: امیدواریم با رقابتی کردن انتخابات زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بیان کرد: این مؤسسه بدون دسته بندی سیاسی و حزبی، متعلق به همه مردم است که به منظور امتداد اندیشه امام راحل در مسیر مسیر تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند.

حجت الاسلام کمساری گفت: اقدامات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در حوزه نشر اندیشه امام تخصصی است.

وی بیان کرد: راهبرد این مؤسسه انجام فعالی‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ترویج اندیشه‌های امام راحل است.

حجت الاسلام کمساری با اشاره به افتتاح گذر فرهنگ، هنر و صنایع دستی در بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: این گذر بین بیت امام با کسب و کار مردم پیوست ایجاد کرده است.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان هفته ملی برآستان آفتاب خمین تاکید کرد: امیدواریم این مدل برگزاری یک رویداد فرهنگی، در کشور توسعه پیدا کند.

کد خبر 5988924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha