۱۹ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

بلندمرتبه سازی صنعت ساختمان را در مازندران رونق دهیم

 بلندمرتبه سازی صنعت ساختمان را در مازندران رونق دهیم

بابلسر- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: باید بلندمرتبه سازی و صنعتی سازی را با کمک انبوه سازان مسکن در استان رونق و افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی سه شنبه شب در همایش انبوه سازان مسکن با تاکید براین که باید فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم و امتیازات لازم را بدهیم تا انبوه سازان اقدام به تولید ساختمان‌های ارزان کنند، افزود: این مساله بی تأثیر در حمایت از اقشار کم درآمد نیست.

وی با اظهار این که هزار کیلومتر از پهنه مازندران کشاورزی است و نمی‌توانیم مانند سایر استان‌ها در سطح ساخت و ساز داشته باشیم، گفت: باید بلند مرتبه سازی را رونق بخشیم.

وی ادامه داد: ساختمان‌ها و شهرک‌های ما باید پیوست فرهنگی، شهرنشینی و غیره داشته باشد و تمام شهرداری‌هایی که پتانسیل بلند مرتبه سازی دارند به صورت معقول و با رعایت اصول محیط زیستی، این طرح را اجرا کند.

معاون استاندار مازندران با عنوان این که برای ساختمان سازی به زودی دچار بحران کارگر هستیم، گفت: ۵۰ درصد هزینه‌های ساختمان نصیب کارگران می‌شود، از این رو ساختمان باید به سمت صنعتی سازی برود تا به با آجر و ملات و غیره نیازی نداشته باشیم و در عین حال ساختمان محکم و سبک و ارزان ساخته شود.

کد خبر 5990357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha