۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

معاون بنیاد شهید:

شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست در کشور راه اندازی می شود

شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست در کشور راه اندازی می شود

بابلسر- معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست برای حفاظت از عرصه ها در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تشکل‌های ایثارگری محیط زیستی با بیان اینکه موضوع اساسی محیط زیست مورد تاکید رهبری و دولت است، استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و شاهد مردمی ایثارگری برای بهبود شاخص‌های محیط زیست در کشور است، ادامه داد: همان گونه که جامعه ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس در حماسه سازی و دفاع از کیان کشور پیشگام بودند، محیط زیست نیز به روحیه جهادی و همنوع دوستی نیاز دارد.

وی با اظهار اینکه شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست را هدف گذاری کردیم، افزود: این شبکه با همکاری محیط زیست در کشور و به صورت معین در مازندران راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این شبکه‌های مردمی عقب ماندگی‌ها در حوزه محیط زیست را از بین برند و فرهنگ سازی، کاهش شکاف و آگاهی و از همه مهمتر تبدیل بحران‌های محیط زیستی به عنوان دغدغه ملی از برنامه‌ها است.

پاکدل گفت: جامعه ایثارگر در راه حفظ محیط زیست و انتقال آن برای نسل‌های آینده نقش مؤثری دارد زیرا آینده نسل امروز ما را قضاوت می‌کنند.

کد خبر 5997121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha