۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

راز موفقیت ملت های مسلمان جهان مقاومت و ایستادگی است

راز موفقیت ملت های مسلمان جهان مقاومت و ایستادگی است

فومن- رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: راز موفقیت ملت های مسلمان جهان مقاومت و ایستادگی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باستان ظهر چهارشنبه در یادواره ملی «لاله‌های روشن» گرامیداشت دانش آموز شهید مفقودالاثر جمشید بشکول در فومن اظهار کرد: آرامش چهره، ایثار و از خودگذشتگی جزو ویژگی‌های شهید بشکول بوده که توسط همرزمان و اطرافیان بازگو شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا ترور شده که حقایق جهان امروزی است، افزود: عملیات طوفان الاقصی سبب شد تا موضوع فلسطین به مساله اول جهان تبدیل شود و این موضوع بیداری مسلمانان جهان را در پی داشته است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به از بین رفتن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد که گنبد آهنین و سیستم اطلاعاتی موساد ضعف‌های فراوانی دارد.

باستان با اشاره به اینکه تقبل به خدا مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شهید سلیمانی بود، ادامه داد: نزدیکی حاج قاسم به خداوند سبب شده تا یک الگو برای نوجوانان و جوانان جهان اسلام معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط شهید بشکول و شهید سلیمانی به واسطه نزدیکی به خداوند در یک مسیر قرار گرفتند، گفت: راز موفقیت شما دانش آموزان ارتباط با خداوند و توسل به اهل بیت (ع) است.

رئیس بسیج دانش آموزی کشور با تاکید بر اینکه احترام و کمک به پدر و مادر باید در سرلوحه کار دانش آموزانمان قرار گیرد، ادامه داد: یکی دیگر از رازهای موفقیت و پیروزی، سعادت ملت‌های مسلمان جهان در مقاومت و ایستادگی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

کد خبر 5997134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha