۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

سرپرست صمت شهرستان گناوه:

بازرسی از واحدهای صنفی غذاخوری و رستوران‌ها در گناوه تشدید شد

بازرسی از واحدهای صنفی غذاخوری و رستوران‌ها در گناوه تشدید شد

گناوه- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه از تشدید نظارت و بازرسی از رستوان ها و سالن‌های غذاخوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه گشت مشترک از واحدهای صنفی رستوران و غذا فروشی بیرون بر با حضور بازرسین اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی اتاق اصناف و بسیج اصناف افزود: از بین چندین واحد صنفی بازرسی شده، تعدادی واحد صنفی به عنوان متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه عنوان کرد: واحدهای صنفی در سطح شهرستان گناوه در قالب گشت‌های مشترک بازرسی یا به صورت بازرسی نوبه‌ای مورد نظارت و پایش مستمر قرار می‌گیرند که در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نصب و رعایت قوانین و مقررات صنفی از ملاک‌های ارزیابی بازرسی از این واحدهای صنفی است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه از همکاری و همیاری همه مدیران و کارشناسان این گشت‌های مشترک که با دستور و رصد استاندار و راهبری فرماندار در حال اجرا است قدردانی کرد و از همشهریان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی گزارش خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه برخط پاسخگویی اعلام کنند.

کد خبر 5998240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha