۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

برتری تیم های مدعی در لیگ برتر هاکی روی یخ آقایان و بانوان

برتری تیم های مدعی در لیگ برتر هاکی روی یخ آقایان و بانوان

رقابت های لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان و آقایان با برتری تیم های مدعی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان و آقایان تیم های مدعی با برتری برابر حریفان خود یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.

در لیگ آقایان که این هفته با چند دیدار پیگیری شد، ابتدا نیروی زمینی ارتش به مصاف تیم معرفت نو ورامین رفت و موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۱ حریف را شکست دهد.
نیکو قائمی (نیروی زمینی ارتش ) و احسان ابوالقاسمی ( معرفت نو ورامین ) بازیکنان برتر میدان شناخته شدند.

در بازی دوم هفته، لاستیک بارز رو در روی جوانان آیس باکس قرار گرفت و با نتیجه ۱۶ بر ۱ به پیروزی رسید. فرزاد هوشیدری بهترین بازیکن لاستیک بارز و مازیار حسینی بازیکن برتر آیس باکس در این دیدار بودند.

سایمان تبریز نیز با معرفت نو ورامین رقابت کرد که ۵ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد. علیرضا رحمانی( سایمان تبریز) و مهدی تاجیک( معرفت نو ورامین)بازیکنان برتر میدان بودند.

آخرین بازی این هفته را سایمان تبریز و نیروی زمینی ارتش برگزار کردند که سایمان تبریز ۴ بر ۹ نتیجه را به نیروی زمینی ارتش واگذار کرد. پویا نوروزی( سایمان تبریز) و تورج چولکی(نیروی زمینی ارتش ) عنوان بهترین بازیکن تیمشان را به خود اختصاص دادند.

در لیگ برتر بانوان که دو هفته به خاطر امتحانات متوقف شده بود، با دیدار ام دات آر و لوتوس کارپت استارت خورد که در این دیدار ام دات آر موفق شد ۱۱ بر ۰ لوتوس کارپت را مغلوب کند.

پی تی سی گروپ نیز با همین نتیجه آیس باکس را شکست داد. در آخرین دیدار این هفته که روز جمعه برگزار شد، لوتوس کارپت و هاکی پاندا هم به مصاف هم رفتند که تیم پاندا به برتری یک بر صفر رسید.

برترین بازیکنان این هفته لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان و آقایان:

ستایش عنبری(ام دات آر)
نیکتا حسینی(لوتوس کارپت)
نگار خرم(پی تی سی گروپ)
ملیکا نارصیدی(آیس باکس)
سارا اسلامی(لوتوس کارپت)
اعظم سنایی(هاکی پاندا)

کد خبر 5999533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha