۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان خبر داد؛

ثبت بیش از۴۸میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

ثبت بیش از۴۸میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

زاهدان_مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: در ۱۰ ماه امسال، ۴۸ میلیون و۳۴۲هزار و ۶۵۲ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در تشریح این خبر، افزود: در ۱۰ ماه امسال، ۴۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۵۲ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان نشان از افزایش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی اضافه کرد: این میزان تردد، توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ثبت شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماه امسال، حجم کل ورودی به استان یک میلیون و ۷۳۵ هزار و۷۵۰ تردد و حجم کل خروجی از این خطه پهناور، یک میلیون و ۷۶۳ هزار و۵۳۹ تردد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرتردد ترین محورهای حوزه شمال استان، در این مدت به ترتیب محورهای زاهدان_خاش و بالعکس، خاش-زاهدان و بالعکس و محور زاهدان_سه راهی دشتک و بالعکس بوده است.

کرد بیان‌کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی در این فصل از سال از کاربران جاده‌ای، تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی، جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را با سامانه تلفنی ۱۴۱ که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند، دریافت و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

کد خبر 6002272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha