۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

هر چوب پلاستی پلاستو وود نمیشه!

هر چوب پلاستی پلاستو وود نمیشه!

پلاستو وود یکی از تولیدکنندگان کامپوزیت های چوب پلاست در ایران است که توسط گروهی از پژوهشگران و متخصصین این مرز و بوم راه اندازی شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پلاستو وود یکی از تولیدکنندگان کامپوزیت‌های چوب پلاست در ایران است که توسط گروهی از پژوهشگران و متخصصین این مرز و بوم راه اندازی شده است. محصولات اصلی این مجموعه، انواع مختلف دیوارپوش ها، کفپوش‌ها و محصولات مختلف چوب پلاست در طرح‌های متنوع و با استفاده از مواد با کیفیت بالا می‌باشد. حجم بالای تولید و نیز استفاده از ماشین آلات بروز دنیا و دانش فنی، ما را قادر می‌سازد تا محصولات خود را در سطح کیفی بالا و با کمترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

چوب پلاست در زندگی ما

چه شما آگاهی داشته باشید یا نه، چوب پلاست در دنیا نقش مهمی در زندگی شما بازی می‌کند. تطبیق پذیری چوب پلاست به آن اجازه می‌دهد تا در هر چیزی، از قطعات ماشین گرفته تا عروسک و یا از بطری‌های نوشابه تا یخچال‌هایی که بطری‌ها در آن نگهداری می‌شوند، و روفگاردن ها و محوطه‌های ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. چوب پلاست، از ماشینی که شما با آن به سرکار می روید گرفته، تا تلویزیونی که در منزل تماشا می‌کنید، به شما کمک می‌کند که زندگی آسان‌تر و بهتری داشته باشید.

خواص چوب پلاست پلاستو وود

ماندگاری:

یکی از ویژگی‌های کلیدی چوب پلاست (پلاستو وود) دوام آن است. برخلاف چوب سنتی، چوب پلاست (پلاستو وود) در برابر رطوبت، پوسیدگی و حشرات بسیار مقاوم است و آن را به یک ماده ایده‌آل برای کاربردهای بیرونی مانند کفپوش، حصار و مبلمان تبدیل می‌کند. چوب پلاست (پلاستو وود) همچنین احتمال تاب برداشتن، شکستن یا انشعاب کمتری دارد که می‌تواند در زمان و هزینه تعمیر و نگهداری صرفه جویی کند.

تطبیق پذیری:

چوب پلاست (پلاستو وود) یک ماده همه کاره است که می‌تواند به اشکال و بافت‌های مختلف قالب‌گیری شود و طیف وسیعی از امکانات طراحی را فراهم می‌کند. می‌توان آن را شبیه به چوب سنتی ساخت، اما با مزایای اضافی مانند سطح غیر لغزنده، بهبود حفظ رنگ و مقاومت در برابر محو شدن.

پایداری:

چوب پلاست (پلاستو وود) یک جایگزین پایدار و سازگار با محیط زیست برای محصولات چوبی سنتی است. از مواد بازیافتی مانند خاک اره و زباله‌های پلاستیکی ساخته شده است که میزان زباله ارسالی به محل‌های دفن زباله را کاهش می‌دهد و نیاز به مواد بکر را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، از آنجایی که چوب پلاست (پلاستو وود) بسیار بادوام است، طول عمر بیشتری نسبت به چوب سنتی دارد که نیاز به تعویض مکرر را کاهش می‌دهد.

مقرون به صرفه بودن:

در حالی که قیمت چوب پلاست ممکن است حد بالاتری در مقایسه با چوب سنتی داشته باشد، به دلیل دوام و نیازهای کم نگهداری می‌تواند در دراز مدت مقرون به صرفه تر باشد. از آنجایی که چوب پلاست (پلاستو وود) در برابر رطوبت، پوسیدگی و حشرات مقاوم است، نیازی به نگهداری مشابه چوب سنتی ندارد. این امر می‌تواند در زمان و هزینه نگهداری و تعمیرات صرفه جویی کند.

مقاوم در برابر آتش:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چوب پلاست مقاومت آن در برابر آتش است. چوب پلاست (پلاستو وود) در مقایسه با چوب سنتی مقاومت بالاتری در برابر آتش دارد، که آن را به یک ماده ایمن تر برای استفاده در کاربردهای ساختمانی و ساخت و ساز تبدیل می‌کند.

هر چوب پلاستی پلاستو وود نمیشه!

چرا برند پلاستو وود نماد کیفیت چوب پلاست در ایران است؟

تنها تولیدکننده چوب پلاست با مواد پلیمری درجه یک و نو (Virgin Polymer)

اولین تولیدکننده دیوارپوش های کیت کتی چوب پلاست در ایران

تنها تولیدکننده کفپوش‌های چوب پلاست با نقوش و رگه‌های چوبیِ سه بعدی

تنها تولیدکننده کفپوش‌های تو پُر (Solid Deck)

تولید محصولات چوب پلاست با خصوصیات ضدِ تَرَک

تولید محصولات چوب پلاست با خصوصیات ضد آب

استفاده از پایه‌ی پلیمری “پلی اتیلن” که موجب تولید محصولات سبکتر، مقاوم‌تر و ماندگارتر می‌گردد

عدم استفاده از مواد سرطان زا مانند “استابلایزر پایه سرب” که متاسفانه در چوب پلاست های پایه PVC در ایران استفاده می‌شود!

تولید محصولات چوب پلاست با بیشترین تنوع عملیات سطحی

دارای واحد تحقیق و توسعه فعال با بیشترین رزومه پژوهشی در ایران

دارای بیشترین تنوع در تولید کفپوش‌های چوب پلاست با سطح مقاطع متفاوت

اهمیت تولیدات با کیفیت چوب پلاست

برای استفاده از این مواد در صنایع جدید و به روز دنیا در کنار تولید محصولات جدید از این مواد، این نیاز وجود دارد که اطلاعات لازم در خصوص کیفیت محصولات تولیدی از ضایعات چوبی کارخانجات از جمله صنایع مبلمان به دست آمده با محصولات چوبی مشابه مقایسه و در جهت بهبود خواص آنها گام برداشته شود.

هر چوب پلاستی پلاستو وود نمیشه!

کامپوزیت‌های پلاستو وود یا مواد مرکب چوب پلاست ” WPC” از جمله مواد مهندسی و ساختمانی جدید هستند که در سال‌های اخیر به طور جدی مورد توجه قرارگرفته اند؛ تولید و مصرف این محصولات در سطح جهان با شتاب زیادی در حال گسترش است؛ موادی که دارای ظاهری شبیه به چوب هستند و در کاربردها اغلب به جای چوب و ترمو وود استفاده می‌شوند و با فرآیندهای شکل‌دهی پلاستیک از جمله اکستروژن، تزریق، تزریق با فشار، انواع تکنیک‌های قالب‏گیری فشاری و حرارتی، پالتروژن و… تولید می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره رایگان در رابطه با محصولات چوب پلاست، حتمن به وبسایت "پلاستو وود" www.plastowood.org سر بزنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6002669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 0
      ممنون از مطلب خوبتون