۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰

مدیرکل امور روستایی اردبیل:

روستاییان اردبیل ۱۵۰۰ دستگاه ادوات را برای برف‌روبی فعال کردند

روستاییان اردبیل ۱۵۰۰ دستگاه ادوات را برای برف‌روبی فعال کردند

اردبیل- مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: با همکاری روستاییان یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه ادوات سبک و سنگین کشاورزی برای برف‌روبی و کمک به همنوعان وارد میدان شدند.

شاهپور آذروند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار هزار دهیار و اعضای شوراهای روستای استان با همکاری روستاییان یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه ادوات سبک و سنگین کشاورزی را برای برف‌روبی و کمک به همنوعان وارد میدان کردند.

وی تصریح کرد: از دیشب و با تشدید بارندگی در کنار تلاش راهداران، در مسیرهای اصلی، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها نیز سعی می‌کنند تا با همکاری شوراها زمینه بازگشایی راه‌های روستایی را فراهم کرده و در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند.

روستاییان اردبیل ۱۵۰۰ دستگاه ادوات را برای برف‌روبی فعال کردند

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل به کولاکی بودن هوا به ویژه در بخش مرکزی اردبیل اشاره کرد و گفت: ما از ظرفیت ماشین‌آلات بنیاد مسکن نیز استفاده کردیم تا راه‌های مواصلاتی بازگشایی شود.

آذروند از رفع قطع برق در روستاهای هشچین خلخال خبر داد و افزود: به دنبال بارش سنگین برف در جنوب استان، برق روستاهای این منطقه قطع شده بود که با تلاش شرکت برق استان پایداری برق را در چند ساعت گذشته شاهد هستیم.

وی با قدردانی از همکاری خوب چهار هزار دهیار و اعضای شوراهای روستایی و بخشداری‌ها در کمک‌رسانی به روستاییان به دنبال بارش سنگین برف در ۲ روز اخیر تصریح کرد: همچنان سعی بر این است تا این خدمات رسانی در سطح روستاها با قدرت ادامه پیدا کند.

روستاییان اردبیل ۱۵۰۰ دستگاه ادوات را برای برف‌روبی فعال کردند

آذروند از تأمین آرد و سوخت مورد نیاز روستاییان و تلاش برای تأمین برخی دیگر از نیازمندی ساکنان این مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در روستاها گزارش نشده ولی در صورت نیاز گروه‌های امدادی آماده حضور در این مناطق و امدادرسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با فروکش کردن بارش برف از فردا راهداران تلاش خواهند کرد تا با همراهی روستاییان مسیرهای مسدود شده روستایی را در جنوب و مرکز استان باز کرده و امکان تردد را فراهم کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل بیان کرد: روستاییان از تردد شبانه پرهیز کنند چرا که کولاکی بودن هوا و پایین آمدن دید افقی می‌تواند به بروز حوادث تلخ رانندگی منجر شود.

کد خبر 6003975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      2 9
      ما اردبیلی ولی چیزی ندیدیم
      • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
        2 1
        ولی من دیدم برف‌روبی می‌کنند انصافا نسبت به سال‌های قبل خوب عمل می‌کنند...الکی هیاهو در نیارید...منظور هر چند کند ولی برف‌روبی میشه نسبت به قبل عملکرد خوبی دارند
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      5 0
      هزار ماشاالله به برکت وعنایت پرودگار