۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس:

کمبودهای نمازخانه‌های بین راهی و ادارات استان فارس حل شود

کمبودهای نمازخانه‌های بین راهی و ادارات استان فارس حل شود

شیراز-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: باید همه دستگاه ها پای کار باشند تا مشکلات و کمبودهای موجود در نمازخانه های بین راهی و ادارات حل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی کریمی در سومین جلسه شورای اقامه نماز استان با تاکید بر وظایف این شورا، گفت: نماز در اولویت مدیران، رؤسای ادارات و همچنین فرمانداران قرار گیرد و جلسات شورای اقامه نماز استان و شهرستان‌ها و نیز دستگاه‌های اجرایی به صورت منظم و مستمر با محوریت مدیران ارشد دستگاه‌ها برگزار شود.

معاون استاندار و رئیس شورای فرهنگی استانداری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان و دانشجویان، گفت: انتظار داریم مصوبات این جلسه در حوزه اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی اجرایی شود.

نایب رئیس شورای اقامه نماز استان از ادامه روند بازرسی از فرمانداری‌ها و همچنین مساجد و فضاهای اقامه نماز راه‌های مواصلاتی استان با محوریت شورای فرهنگی استانداری و همکاری دستگاه‌های متولی و عضو کارگروه بررسی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی خبر داد و تصریح کرد: تلاش خواهد شد قبل از شروع ایام نوروز با رفع نواقص و کمبودهای موجود، وضعیت فضاهای اقامه نماز بین راهی استان فارس به وضعیت مطلوبی برسد.

ساماندهی وضعیت پرداخت حق الزحمه ائمه جماعت ادارات استان، ارائه آمار و گزارش کامل از وضعیت نمازخانه مدارس و تصمیم گیری در خصوص برگزاری هشتمین اجلاس استانی نماز از اهم مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6007768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha