۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷

مدیرکل راهداری اردبیل:

نمازخانه بین‌راهی محور اردبیل - سرچم شهریور ماه افتتاح می‌شود

نمازخانه بین‌راهی محور اردبیل - سرچم شهریور ماه افتتاح می‌شود

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مجموعه نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل - سرچم با زیربنای ۱۱۰ مترمربع تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با ناظر عالی ساخت نمازخانه‌های بین راهی سازمان راهداری اظهار کرد: مجموعه نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل - سرچم با زیربنای ۱۱۰ مترمربع تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

وی ساخت این نمازخانه بین‌راهی را در کنار پاسگاه پلیس راه بسیار ارزشمند دانست و افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اولین اتاق مادر و کودک در این مجموعه در راستای آسایش و رفاه کاربران جاده‌ای در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران است که نظارت ویژه‌ای بر عملکرد این مجتمع‌ها و به ویژه نمازخانه‌ها بین راهی انجام می‌شود.

علی چینی‌زاده، ناظر عالی ساخت نمازخانه‌های بین راهی سازمان راهداری نیز در این نشست افزود: نمازخانه‌های بین‌راهی برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده و این پروژه در زیربنای ۱۱۰ مترمربع با بهره‌گیری از نمادهای معماری ایرانی‌اسلامی در دو قسمت خواهران و برادران در حال احداث بوده و دارای فروشگاه، سرویس بهداشتی و اتاق مادر و کودک است.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث ۳۰ باب نمازخانه بین راهی در کشور خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای در حال ساخت هستند.

کد خبر 6106666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهار IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      درمورد راه سرچم اگر سفر کرده باشید پراز دست انداز است که گذاشته اند واکثر رانندگان هم شاکی هستند لطفا یک مروری کنند اگر جاهایی که نیاز نیست بردارند چون هر دو سه متر یک دست انداز تو راه بیابانی گذاشته اند .