۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵

با رصد و پایش مدیریت بحران؛

تردد در همه محورهای برف گیر پایتخت در جریان است

تردد در همه محورهای برف گیر پایتخت در جریان است

فیروزکوه- معاون مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از رصد و پایش کامل محورهای مواصلاتی و گردنه های برف گیر پایتخت از پردیس تا فیروزکوه خبر داد و گفت: تردد در همه محورها در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن یزدان نیاز عصر جمعه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر شرق استان تهران از پردیس تا فیروزکوه از رصد و پایش این مناطق توسط تیم کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استان تهران با همراهی مدیران بحران و بخشداران خبر داد.

یزدان نیاز با بیان اینکه خوشبختانه هیچ در راه ماندگی ناشی از برف و بروز بحران جدی در محورها مشاهده نشده است گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و رصد پایش های قبلی و برگزاری مانور زمستانه مبنی بر آمادگی کامل دستگاه‌ها طی این بازدید نیم روزه مشکلاتی اعم از مسدود شدن راه‌ها، ماندن خودروها در محورها و تصادفات ناشی از عدم ایمن سازی نداشته ایم.

تردد در همه محورهای برف گیر پایتخت در جریان است

معاون مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: طبق دستورالعمل‌های مدیرت بحران، اکیپ‌های عملیات زمستانی به بهترین شکل ممکن وظایف محوله را انجام و اجرای عملیات شن و نمک پاشی نیز در تمامی محورها صورت گرفته بود.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس هشدار نارنجی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی مدیریت بحران از روز چهارشنبه در آماده باش کامل قرار دارد.

کد خبر 6012387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha