۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

استاندار مرکزی:

تقویت استعدادها در رویداد تولید محتوای بسیج مورد توجه ویژه باشد

تقویت استعدادها در رویداد تولید محتوای بسیج مورد توجه ویژه باشد

اراک - استاندار مرکزی گفت: تقویت و شناسایی استعدادها یکی از دستاوردهای رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است که باید مورد توجه ویژه باشد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر بعدازظهر یکشنبه در آئین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی اظهار کرد: رویداد تولید محتوای بسیج در بازه زمانی ۴۸ ساعته با کیفیت مناسب برگزار شد اما این حوزه نیازمند توجه و تلاش بیشتر است.

وی با اشاره به دیدار تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این نشست بر تقویت و توجه ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور تأکید داشتند که این مهم نشان می‌دهد در این حوزه عقب هستیم و باید تمام ظرفیت‌ها در این راستا بکارگیری شود.

استاندار مرکزی تقویت و شناسایی استعدادها را یکی از دستاوردهای رویداد دیجیتال فضای مجازی بسیج عنوان کرد و گفت: مسؤولان استانی نیز حمایت ویژه خود را در این راستا اعلام می‌کنند و امید است برگزاری این رویدادهای دیجیتال و فناوری‌های نرم تداوم داشته باشد.

مخلص الائمه گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده ۱۰۰ درصد استثنایی و منحصر به فرد است و تاکنون هیچ انقلابی نتوانسته در دوره پنجم خود قرار گیرد و بیشتر انقلاب‌ها در دوره سوم خود دچار انحطاط شدند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا و ایثارگران به این مرحله رسیده است و نسل کنونی جامعه باید شکر گذار باشند که دوره زندگی آنها در دوره حاکمیت جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

مشارکت ۱۰۰ هنرمند در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسؤول سازمان فضای مجازی سازمان بسیج مرکزی نیز برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را بهانه‌ای برای تولید رسانه‌ای فاخر عنوان کرد و افزود: اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج به صورت ۴۸ ساعته و حضوری در رشته‌های پویا نمایی، تولید نرم افزار موبایلی، تولید بازی موبایلی، ویدئو گرافیک، طراحی گرافیک و موشن گرافی برگزار شد.

علی جعفری با اشاره به اینکه تیم‌های برتر، اول اسفندماه به مرحله کشوری در در پایتخت راه پیدا می‌کنند، افزود: هدف از اجرای این رویداد، شناسایی توانمندی‌های افراد بود تا برای رشد و ارتقای این تیم‌ها برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج میزبان ۱۰۰ شرکت کننده بودیم که تولیدات مناسبی در ۴۸ ساعت ارائه کردند.

کد خبر 6014363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha