۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶

استاندار مازندران:

۶ فروند کشتی به ناوگان حمل و نقل دریایی مازندران افزوده می شود

۶ فروند کشتی به ناوگان حمل و نقل دریایی مازندران افزوده می شود

گلوگاه - استاندار مازندران با اشاره با ساعت دو کشتی در استان کف: سال آینده شش فروند کشتی به ناوگان حمل و نقل دریایی در استان اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح گازرسانی در گلوگاه گفت: دهه فجر برای مردم مهم است که‌چهل و پنج سال مقاومت و تحریم‌ها را تحمل کردند و تسلیم نشدند.

وی افزود: مردم با استفاده از تجربه تاریخی یک روز اجازه ندادند امام حاضر تنها باید و ۴۵ سال مردم مقاومت کردند که ثابت کنند با بصیرت پای ولایت هستند.

حسینی پور گفت: در ایام فرخنده دهه فجر پروژه‌های مهم سازندگی افتتاح می‌شود که یکی از تأکیدات رئیس جمهور محرومیت زدایی است که باید به روستاها توجه شود.

وی افزود: مردم گلوگاه و منطقه روستایی این شهرستان مردم‌متدین و پرتلاش، استوار و سختکوش که برای ساختن و آینده بیشترین تلاش را کردند و کم توجهی‌هایی به این منطقه شد که باید جبران شود.

حسینی پور گفت: توقع داریم که‌مصوبات سفر ۱۰۰ درصد اجرایی شود.

وی افزود: برکت انقلاب این است که بیش از ۹۸ درصد روستاهای مازندران لوله کشی گاز انجام شد و تا پایان ۱۴۰۳ کل مازندران سبز می‌شود و این اقدام با توجه به برودت هوا در منطقه، نعمت گاز نعمت والایی است.

استاندار مازندران اظهار کرد: گاز به روستاها برده شد تا همگان بهره مند شوند و این طرح زیرساخت حرکت و مقدمه تعالی روستا و خدمتی است تا زنجیره خدماتی روستاها را برای تولید محکم کند.

وی گفت: از دیگر اقدامات مهم ارتباطات بود که گلایه مندی فراوانی در این منطقه بود و کار توسعه‌ای انجام شد و باید به سمت کارهای بعدی همچون احیای اقتصاد روستا برویم تا فقر از روستاها برچیده و در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

حسینی پور اظهار کرد: بزرگترین پروژه توسعه دریامحور و ساخت دو شناور ۳۵۰۰ تنی با ۳ هزار میلیارد تومان اجرایی شد و سال آینده ۶ کشتی در مازندران در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: تولیدات روستاها باید افزایش یافته و صادر شود تا انگیزه برای ماندگاری جوانان و اشتغال شود.

کد خبر 6016918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha