۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان در مشگین شهر افتتاح شد

۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان در مشگین شهر افتتاح شد

مشگین‌شهر -معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های اردبیل گفت: پروژه‌های متعدد حدود ۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مشگین شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در ساختمان شماره ۲ آتش نشانی اظهار کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی اسلامی را پشت سر گذاشتیم و علی رغم هجمه‌های سنگینی که استکبار جهانی در مقابل این انقلاب به مردم تحمیل کردند اراده قلبی و معنوی که مردم به این نهضت و انقلاب دارند شاهد این هستیم در جای جای کشورهای دوردست این انقلاب ریشه‌هایش بارور می‌شود و نهادهای انقلاب تنومند و در مقابله با استکبار و ظلم مردم بیدار هستند.

وی به نمونه‌ای از انقلاب در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین و یمن اشاره کرد و افزود: تمام کشورها با تمام تجهیزات و سیستم‌های دفاعی نمی‌توانند دز مقابل این اراده راسخ و قوی مقابله بکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: در سال گذشته فقط استان اردبیل بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام با بیش از ۲۹۰۰ پ روژه چه در حمل و نقل، راه‌های روستایی، بحث آب شرب به بهره برداری رسیده است.

میرجعفریان تصریح کرد: بزرگترین دغدغه اصلی دولت بحث زیرساخت‌های بهداشتی و درمان بود دستگاه ام. آر. آی، بحث اورژانس و جامعه سلامت روستایی که افتتاح شد.

وی گفت: خدمت از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم وظیفه است و منتی برای مردم نمی‌بینیم و مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم که با همه مشکلات کنار می‌آیند از بحث اقتصادی که در کشورمان ایجاد شده است ولی باید سختی‌ها را تحمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر با خون شهدا و اهداف شهدا تجدید میثاق می‌کنیم و ما ادامه دهندگان اهداف خون شهدا و در سنگر خدمت به مردم خسته نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم.

علاوه بر پروژه‌های متعدد بالغ ۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱,۳۰۰ میلیارد تومان در مشگین‌شهر افتتاح شد که ۶۵ کیلومتر راه روستایی، ۱۷ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند، مجموعه مرغ تخم گذار ۸۰ هزار قطعه با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

کد خبر 6018159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha