۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

با حضور وزیر بهداشت؛

دستگاه ام آر آی پیشرفته در زاهدان راه‌اندازی شد

دستگاه ام آر آی پیشرفته در زاهدان راه‌اندازی شد

زاهدان- دستگاه پیشرفته ام آر آی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیأت همراه، وارد زاهدان شد و در اولین برنامه سفر خود، دستگاه ام آر آی پیشرفته در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان را افتتاح و به بهره برداری رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، در حاشیه این مراسم که پیش از ظهر امروز، در بیمارستان خانم الانبیا (ص) زاهدان با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: این دستگاه ام آر آی پیشرفته، با مساعدت و همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اعتبار بیش از ۷۹ میلیارد ریال خریداری و در بیمارستان بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نصب و راه اندازی شده و امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

حبیب غزنوی افزود: این دستگاه ام آر آی، از دستگاه‌های پیشرفته کشور به شمار می‌رود که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم را ندارد.

وی اضافه کرد: این دستگاه ام آر آی، سومین دستگاه سیستان و بلوچستان است که در دو سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه‌های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به شش دستگاه فعال افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6019155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha