حمله موشکی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیست/ شهادت رزمنده لبنانی

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیست/ شهادت رزمنده لبنانی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۰۵ عصر امروز شنبه دهم فوریه ۲۰۲۴ موضع جل العلام را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه دیگری اعلام کرد که یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام «خلیل محمد علی فارس (حمزه)» متولد سال ۱۹۶۹ میلادی از اهالی شهرک جدرا در منطقه جبل لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا از سمت لبنان هدف قرار گرفته شده است.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های «اللبونه»، «عیتا الشعب» و «جبل بلاط» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «راشیا الفخار» و «الخیام» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تاکنون ۹ بار برخی منطقه‌ها را در جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی پهپاد «اسکای لارک» دشمن اسرائیلی را تحت کنترل خود درآوردند.

حزب‌الله لبنان در ادامه این بیانیه با اشاره به وضعیت سلامت این پهپاد بیان کرد: این پهپاد از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار دارد.

کد خبر 6020265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha