۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر

مشگین‌شهر- همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله گلخانه، گازرسانی به ۱۰ روستا، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، پایگاه سلامت شهری و هفت پارک بازی کودک در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شد.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سید کمال‌الدین میرجعفریان، فرماندار مشگین‌شهر و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شد.

در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر پروژه‌هایی از قبیل گازرسانی به ۱۰ روستای بخش مرادلو، بهسازی و روکش آسفالت جاده قوشه - شمسیر، هفت پارک بازی کودک، گلخانه و واحد مرغ تخم‌گذار در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

همچنین پایگاه سلامت شهری هفت، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، اداره برق قصابه، کمربندی شهر قصابه و ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام رضی، حضور در منزل شهید صفری و دیدار با پدر این شهید والامقام از دیگر برنامه‌های سفر میرجعفریان به شهرستان مشگین‌شهر بود.

کد خبر 6020411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha