۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۱۲

مدیرعامل هلال احمر استان یزد خبر داد؛

آمادگی ۲۰۰ امدادگر هلال احمر برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن

آمادگی ۲۰۰ امدادگر هلال احمر برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن

یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن دعوت از مردم و اعضای هلال احمر یزد برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ۲۰۰ امدادگر آماده پوشش امدادی این مراسم هستند.

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر از مردم استان یزد و تمامی اعضا، نجاتگران و داوطلبان و پرسنل هلال احمر برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستانها و مرکز استان اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان این نهاد در بین راهپیمایان با آمادگی کامل حضور خواهند داشت، عنوان کرد: در این راستا ۱۲ پایگاه جاده ای، یک تیم واکنش سریع، دو تیم کوهستان تفت و مهریز و یک تیم امدادهوایی و یک تیم آنست و از هر شهرستان یک تیم پنج نفره برای پوشش امدادی این مراسم در آماده‌باش قرار دارند.

عشقی با اشاره به تجهیزات به‌کارگرفته برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: خودروی نجات، آمبولانس، خودروی کمک‌دار سبک و امداد هوایی در عملیات پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی توسط جوانان هلال احمر خبر داد و گفت: ایستگاه‌ها علاوه بر سنجش فشار خون مراجعه‌کنندگان، برای ارائه کمک‌های اولیه به حادثه‌دیدگان احتمالی آماده هستند.

عشقی، برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و نقاشی را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: این ایستگاه‌ها با موضوع انقلاب و انتظار ظهور پذیرای کودکان حاضر در راهپیمایی است.

وی تاکید کرد: شماره ۱۱۲ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از وقوع حوادث احتمالی است.

کد خبر 6020435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha