۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد؛

انجام بیش از ۲۳ هزار پروژه عمرانی جهادی در سپاه کرمانشاه

انجام بیش از ۲۳ هزار پروژه عمرانی جهادی در سپاه کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول قرارگاه بسیج سازندگی کرمانشاه از انجام بیش از ۲۳ هزار پروژه عمرانی جهادی در سپاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از نیروهای جهادی فعال استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بر خدمت به طبقات محروم بارها و بارها تاکید داشته و همه را به خدمت به محرومان وصیت کرده است.

وی افزود: در انجام کارهای جهادی محرومیت و دسترسی از اولویت‌های اصلی بوده و مناطق محروم‌تر و صعب العبور در اولویت کارهای جهادی بوده و هستند.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر کارهای عمرانی با رویکرد جهادی، کارهای خوبی در حوزه آب، اشتغال، کشاورزی، سلامت، زیرساخت و بحث‌های فرهنگی انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس منویات امامین انقلاب توجه به بحث خانواده نیز در دستور کار بوده و تأمین جهیزیه، مشاوره به خانواده‌ها و راه اندازی مراکز ازدواج آسان از دیگر کارهای حوزه جهادی بوده است.

خزایی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۲۳ هزار و ۳۴۸ پروژه عمرانی و ۳۸ هزار و ۳۷۶ پروژه غیر عمرانی و جمعاً ۶۱ هزار و ۷۲۴ پروژه انجام شده، گفت: ۸۵۰ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان در همه رده‌های سپاه برای کار جهادی هزینه شده است که در جای خود عددی قابل ملاحظه به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: ۸۵ درصد از پروژه‌های ما کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه و قابل اجرا توسط ساکنان بومی است که همه آنها برای نظام محبوبیت ایجاد کرده و در راستای امنیت پایدار است.

کد خبر 6032250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha