۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۸

با حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی؛

تعیین مسؤول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاداسلامی استان تهران

تعیین مسؤول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاداسلامی استان تهران

دکتر طهرانچی در حکمی «دکتر بیژن رنجبر» قائم مقام رییس دانشگاه را به عنوان مسؤول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی «دکتر بیژن رنجبر» قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور بین‌الملل و پیشرفت علمی را به عنوان مسؤول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

دکتر بیژن رنجبر

با سلام

«با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی آن جناب و با استناد به تبصره (الحاقیه مورخ ۱۳۸۹/۸/۱۱) ماده ۱۴ اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر وظایف برشمرده در احکام صادره قبلی، به موجب این حکم «قائم مقام اینجانب، تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» نیز در این برهه به جنابعالی واگذار می‌شود.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای استان اهتمام ورزید.»

کد خبر 6032459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha